PERMOHONAN | COSMOPOINT COLLEGE SABAH

Watch Our Campus In Youtube !

Rabu, 4 April 2018

Pengenalan Kolej Cosmopoint Kota Kinabalu Sabah


Cosmopoint College Kota Kinabalu Sabah terletak di Wisma Times, No.2 1km, Jln Tuaran Bypass, 88450 Kota Kinabalu.

Cosmopoint Kota Kinabalu menawarkan 10 program diploma iaitu Diploma Pengurusan Hotel, Diploma Pengurusan Pelancongan, Diploma Seni Kulinari, Diploma Seni Pastri, Diploma Aplikasi Multimedia, Diploma Rekabentuk Grafik Komputer, Diploma Perakaunan, Diploma E-Kesetiausahaan, Diploma Pengurusan Perniagaan, Diploma Teknologi Maklumat.



Ditubuhkan pada tahun 1991, Cosmopoint College bermula 1 majikan dan 2 orang pekerja sahaja. Dengan perkhidmatan awal sebagai sebuah pusat latihan IT, pusat itu berkembang pesat sejak sedekad yang lalu. Melepasi ujian masa, kualiti dan perkhidmatan, Cosmopoint College telah berjaya menjadi sebagai salah satu perintis syarikat IT dan institusi di negara ini. Permulaannya sebagai pusat latihan yang tidak seberapa kepada institusi dengan kampus di seluruh negara, Cosmopoint College of Technology telah memenuhi keperluan negara kita untuk pekerja yang sangat mahir IT.

Cosmopoint College telah dijana dan berterusan untuk menghasilkan kualiti tenaga kerja IT. Sehingga kini Kolej Cosmopoint Teknologi telah melahirkan lebih 5500 graduan dan melatih 10,000 individu setahun. Selaras dengan janji untuk melebihi jangkaan pelanggan,  Cosmopoint College of Technology konsisten mengkaji dan menaik taraf kursus untuk memenuhi tahap keperluan industri.

Mengembangkan sayapnya di Malaysia Timur, Cosmopoint Kota Kinabalu kampus bermula pada November 2001. Sebagai edisi 12, Cosmopoint Kota Kinabalu terus menjadi tradisi pendidikan berkualiti kepada masyarakat Sabah. Cosmopoint Cawangan Kota Kinabalu-1 yang strategik terletak di Aras 4, Menara MAA, Kota Kinabalu, terletak dalam jarak 15 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu. Salah satu ciri-ciri yang dibuat Cosmopoint Kota Kinabalu merupakan tempat yang ideal adalah bahawa ia mempunyai akses mudah untuk pengangkutan awam. Terdapat kompleks membeli-belah, klinik, restoran, rantaian makanan segera, kedai-kedai mudah, hotel dan resort.

10 sebab mengapa anda perlu memilih Cosmopoint Kota Kinabalu

  1. Sebuah organisasi yang kuat dengan rangkaian di seluruh negara.
  2. Diiktiraf sepenuhnya oleh  MQA dan JPA
  3. Penerima anugerah kebangsaan termasuk Status MSC dan Anugerah Enterprise 50.
  4. Cosmopoint Kota Kinabalu menyediakan kemudahan terlebih dahulu dan persekitaran kampus yang kondusif.
  5. Sukatan pelajaran mengikuti trend industri di Cosmopoint Kota Kinabalu
  6. Mendedahkan pelajar kepada aplikasi perisian terkini yang digunakan oleh industri-industri seperti Adobe Macromedia dan Microsoft.
  7. Berdasarkan sistem pendidikan antarabangsa dan penekanan kepada kemahiran praktikal.
  8. Penarafan sebagai Kolej 5 Bintang di Malaysia
  9. Bantuan kewangan daripada institusi kewangan, MARA, PTPTN dan yayasan negeri.
  10. Lebih daripada 90% graduan bekerja selepas tamat pengajian


Melanjutkan Pelajaran ke peringkat diploma di Cosmopoint Kota Kinabalu!"

Cosmopoint Kota Kinabalu sangat mengalu-alukan semua pelajar untuk merebut peluang keemasan ini untuk belajar di Cosmopoint Kota Kinabalu untuk akademik dan kemajuan kerjaya masa depan. Tunggu apa lagi? 

Daftar sekarang di Cosmopoint Kota Kinabalu !!! Khidmat nasihat pendidikan diberi percuma.

*Untuk memohon sila klik dibawah untuk Daftar Sekarang ⬇



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Yang Ditampilkan

Senarai Blog Saya

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Whatsapp Sekarang !

Whatsapp Sekarang !
Maklum Balas Pantas